12 april

kom precis hem ifrån stall nummer 3. först var jag hos pappa och kollade till luxi som vilar idag. så det vart bara mys :) sen till frida och kolla på hennes nya stjärna, den heter ju macho så vad annat skulle jag förvänta mej? ;) det stavas inte likadant som min matcho men den heter ju ändå samma sak. jag såg den bara i boxen för hon skulle åka och rida, men den såg väldigt trevlig ut! :) får se den in action på söndag då det är tävling hemma. 
sen var jag uppe på alboga och skulle kolla om jag kunde låna 2 boxar till lördag. då träffade jag ida så satt jag och pratade med henne hur länge som helst, väldigt mysigt :) jag kunde iaf låna hennes box och majas box. jag har tvingat kalle och knoppa mina fina också, så dom ser lite ordentliga ut! ;) men på aliana måste jag ha lite man att hålla i så får se hur det blir med henne.. nu ska jag äta lite sen läsa min braiga boook! imorrn väntar engelska nationella på morgonen, 3 tim uppsats tror jag det är! :) 

Kommentarer
Postat av: tess

de står att du är stryken i helgen ju? :(

2011-04-13 @ 15:39:12
URL: http://tesskliintestam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0