13 april

lexie var så tråkig idag. hon var på jättedåligt humör och jag var jätte trött också, fast hon var egentligen på ganska bra humör men hon ville allt annat än att jag skulle ställa krav på henne. så då blev hon lite grinig. hon har varit så snäll i typ två veckor nu så jag var helt övertygad om att något var fel med henne. men hon hade inte feber någon gång och vi kollade så hon inte hade mask och hon var helt såg fräsch ut i kroppen. vi hittade inget som tydde på att det var fel på henne. så det stod mellan att hon bytte päls eller att hon hade vuxit till sig och lugnat ner sig. men det visade hon idag att det nog bara var för att hon bytte päls som hon vart trött. tyvärr ;) jag blev så glad och tänkte att hon kanske skulle börja bli lite normal nu.. men inte då. imorrn ska jag hoppa aliana lite så hon har hoppat av sig inför lördag, ska även testa att rida med martingal då hon slår med huvudet när hon tycker att jag är jobbig. det är bra för då har jag nåt att hålla mej i också ;) ska bli spännande att se hur hon är.
 söt alliot i hennes fula röda nosludd som hon fick av mej och som filippa bytte ut (!!!!!) till ett annat efter typ ett par dagar. jag tyckte hon påminde lite om rudolf med rödan mulen. jag tyckte att hon var göllig i det :) man ser ju det på bilden att hon gillar det starkt!


imorrn bitti åker mamma och kalle till riga tror jag det var, vilket betyder att jag är ensam. jag har iofs tvingat mandisen att sova här imorrn och på fredag ska nicolinen sova hos mej för jag tvingar henne att hjälpa mej på lördag. meeen det bästa är ju att dom lämnar massa pengar så man ska kunna handla mat, så kan man välja helt själv vad man ska äta och vilket godis man ska köpa ;) haha. imorrn kväll ska vi mysa massa och se på film + massa godis. det är iaf vad jag planerat och jag tror inte att amanda bangar för det ;) får se vad som står på schemat för lexie imorrn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0