18 april

ååååh idag har varit den perfekta dagen, nästan. jag sov till 9 gick upp och åt en ordentlig frukost. det är det bästa som finns när man får fixa allkt själv och ta den tid man vill. sen fixade jag lite grejer sen åkte jag till pappa och har legat där och solat hela dagen med filippa. heeelt otroligt att man kan ligga och sola i bikini 18 april. sen har alvar varit där idag med så vi lekte massa också :) sen red jag och felicia ut i kvällsolen och det var hur mysigt som helst! :) jag ska bli lite bättre på att klättra och rida ut överhuvudtaget. men lexie har varit så dum så då har jag inte vågat rida ut själv. och så har jag bara pysslat lite i stallet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0