18 april

I lördags var edt tävling hemma på både aliana och lexie :) aliana skulle hoppat 90 & 1m. men ändrade till 80 & 90 då 80 var en clear round. eftersom det var hennes första tävling tänkte jag att då kunde vi hoppa om något om hon strulade och så fick jag ju starta först då så att det inte var så mycket hästar där än. hon skötte sig jättebra och var helt cool lugn :) det var bara en gång jag höll på att ramla av inne på framhoppningen. det var när en häst kom och galopperade emot oss och så möttes vi precis mellan hinderstödet och väggen och då blev hon jätterädd när johanna och guldig kom precis efteråt i galopp också, haha.  så då kastade hon sig bara, så det var inte mer än så ;) i 80 gick vi nolla och fick en rosett, hon var jättefin. jag lät henne mest sköta sig själv för hon blir så ouppmärksam på bommarna om man lägger sig i för mycket. men hon hoppade jättefint. i 90 hade vi ett nerslag då vi kom lite nära. men hon var super i den klassen också så det gjorde ingenting :)


tack för bilderna sofia :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0