24 april

Nu har vi varit hos farmor och ätit tre rätters så nu är jag mätt igen! Det enda jag har gjort den är veckan är att äta,sola, äta, rida, äta, sova x 7 typ. Blääää vad jag har ätit + hur mkt godis som helst! Bra Tilda, nyttig tjej osv.. Jag har iaf blivit väldigt brun, det brukar man inte vara efter påsklovet. Det har känts dom sommarlov, underbart :) Jag har ställt klockan på kvart över sex Imorrn!! För att åka till Mjölby!! På dressyr tävling!! Vad är fel på mej? Men det ska bli kul också, att se Filippa och leifo in action. Hoppas på bra sola väder också! Och lite grann att det går dåligt för hennes klass slutar halv 2 och hon startar kl kvart över 9 tror jag det var. Men det är klart att det är roligt om det går bra för dom juu! :) har massa bilder som jag tog igår. Men dom kommer upp Imorrn då jag mobil bloggar nu. Ae sovdags för länge sen! God natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0