26 april

idag var det bara att pallra sig upp och gå till skolan. iofs har jag gått upp tidigare senare delen utav lovet än vad jag gör när jag ska till skolan. men jag kände ändå att det tog emot lite. men det var kul att träffa min underbara klass igen :) slutade halv 4 idag då åkte jag hem och chillade en stund. sen åkte jag till pappa och så följde jag med felicia till ekängen och fotade lite. sen tog jag hand om mitt hjärta som har tagit det väldigt lugnt både idag och igår eftersom hon kändes så trött på tävlingen. imorrn ska jag tömköra henne alt. longera. pappa är ju ute och kör vår bruket eller vad det heter, han leker bonde iaf. så honom ser man inte mkt av. nu ska jag iaf gå och lägga mej och se på en film :) har en känsla av att det kmr bli trassel, igen. det måste vara världens bästa film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0