4 april

åh vad det är tråkigt att vara sjuk, man har typ inget att göra= ingen anledning till att inte plugga. det är tur att man har bumbibjörnarna då! har laddat hem alla säsonger. svenskan skulle varit inne för en vecka sen men jag tror jag hinner bli klar till slutet på veckan, det får duga. bästaste mandi var här en stund också, passade på att äta lite kladdkaka ;) vi tyckte att vi förtjänade det.

jag blir så irriterad på falsterbo campingen för dom skulle öppnat den 1 mars sen har de bara flyttat fram det. så nu hade dom flyttat fram det till 4 april, alltså idag, men så skickade jag mail och bokade. men då skickar dom tillbaka att det öppnar den 6 april istället. så nu får vi vänta tills dess, det enda jag gör är att följa vad dom skriver på hemsidan ;) det ska bli så sjukt kul!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0