8 april

vi fick sluta efter 3 tim nationella engelska idag, otroligt skönt faktiskt. så har jag varit ute och gått en mysig promenad med affe i solen :) nu har jag ätit lite ska ut till pappa för att bada lexie inför ikväll, pappa hade råkat släppa ut henne utan täcke dagen till ära ;) men hon behövde ändå ett litet vårbad :) världens bästaste orienterings amanda ska komma ut och hålla mej sällskap, hon som är rädd för hästar. världens gulligaste kompis har jag :) hon finns alltid där när man verkligen behöver någon <3



hahaha här är vi i italien, ja det är jag i den extremt fula gula hjälmen.. det värsta var att jag fick ett par gula pjäxor också så alla trodde säkert att jag hade gjort med flit och "matchat".. hahaah så pinsamt. jag som lovade mej själv att aldrig vida för någon att jag hade den där hjälmen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0