1 juni

det känns helt underbart att skriva 1 juni, äntligen sommar! nu är det bara två veckor kvar i skolan och jag har fortfarande endel kvar.. jaja nu är det lång helg så jag får ta igen det då! imorrn skulle vi åkt till tidaholm/skövde men jag tror det blir på måndag istället. jag skulle åkt med camilla och kollat på hästar :) men får se vilken dag det blir. fredag ska jag plugga + fixa allt inför tävlingen på lördag och sen ska vi bort på kvällen :) lördag är det tävling på skogslotten, 1.20+1.30. jag är rädd för att dom kmr slänga in en vatten grav, frida sa att dom dfunderade på det. jag har ju inte hoppat det på lexie någon gång. imorrn ska jag upp till alboga och hoppa lite med fia så då tänkte vi göra nåt liknande en vattengrav med våran vattenmatta. bättre än ingenting ;) nu ska jag ut till fina hästen och rida och sen ikväll blir det mys med bästa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0