3 juni

Vilket underbart väder! :) vaknade nyss och ska äta lite frukost sen bär det av till pappa. Tänkte såär att först fixar jag allt inför tävlingen Imorrn och när det är klart går jag belöna mej med att sola! Så dessto snabbare jag är i stallet dessto längre tid får jag sola. För ikväll ska vi bort till ett par kompisar och grilla. Och Imorrn blir fetthalt morgon! Blä. Vi ska åka 20 i 7. Äre tävling så är det ;) och det kmr sjukt kul för jag är galet taggad! Bara inte vattengraven slängs in. Men vi tränade på en liten vattengrav igår och det var inga problem. Hon var för övrigt ganska så fin igår :) lite loj och svår i galoppen men det får jag nog ordning på idag :) tjingeling så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0