11 mars

Eftersom jag nu har fått så många klagomål på att jag slutat blogga så känner jag att jag måste börja igen! eller inte, men det hade ju varit roligt om det varit så.. ;)

men iaf! jag har precis kommit hem från stallet. åkte till fruängen och red direkt efter skolan och sen fixade jag i stallet och tog in alla hästar och så. det är ganska mysigt hos pappa faktiskt, jag kmr nog allt sakna det lite. lexus var iaf ganska fin. jag red henne igår men innan det hade hon vilat 3 dagar så hon var hemsk igår. det brukar inte vara så stor skillnad på henne när hon vilat. men idag var hon mkt bättre iaf så det var roligt :) det kmr upp film lite senare ikväll! det är så roligt med henne för man ser skillnad på henne varje dag. min fina! dock när jag ser filmen efteråt ser jag att hon har två gula fläckar på bakbenen, nice, bra jobbat tilda!

meeen nu ska jag äta och sen åka till min kära farmor och farfar. tänkte ha fredagsmys där :) skojig tjej, ahråååå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0