13 mars



Trots att vi inte hade dom bästa resultaten dom få gånger vi kom ut på tävlingar så är jag så glad över att jag fick chansen att ha en sån fin häst. Det berodde väldigt mycket på mej att vi inte fick så bra resultat men han har varit den bästa läromästaren på tävlingarna. så fort jag gjorde minsta fel så stannade han. vilket var bra eftersom man märkte att man gjorde fel och lärde sig. jag lärde mej oerhört under dom två och ett halvt år. så otroligt underbar ponny är svår att hitta. jag ångrar inte att jag väntade på att han skulle bli frisk men tillslut fanns det inget mer att göra och det är skönt att veta att han inte har ont eller lider längre. 

vila i frid finaste <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0