17 mars

lexie var såååå fin idag! hon var lite stel i början och lite trälig i munnen, men när jag ridit ett tag så släppte hon igenom jättefint och jag vet exakt hur jag ska göra nu. vi körde igenom dressyren ganska hårt i tisdags och idag föll allt på plats. det var så roligt, det är såna här dagar som gör att man fortsätter kämpa. hon var fin i formen samtidigt som hon var helt balanserad och bärde upp sig själv. jag börjar lära mej att inverka lagom mycket, förut gjorde jag ingenting eller alldeles för mycket. det är som en helt annan häst om man jämför med för en vecka sedan. det är det som är så roligt med henne, att man ser skillnad varje dag :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0