28 mars

här är lite bilder från igår då jag och lexie var på vrf på pay and jump. vi hoppade 1.10 & 1.20. I 1.10 var hpn jätte tråkig och jag kunde inte få henne att koncentrera sig på mej överhuvudtaget. men det blåste hur mycket som helst ute på framridningen så då kändes det inget bra och sen gick vi in och skulle hoppa så det blev sån omställning så varken hon eller jag var på hugget liksom, i den klassen fick vi ett nerslag på första hindret. sen i 1.20 var vi båda lite mer fokuserade och då hade jag tagit av henne mössan också för hon gick och försökte skaka av sig den hela tiden också. men då var hon hur fin som helst och vi hade samma rytm hela banan och hon var balanserad och fin :) dock blev det ett litet missförstånd när vi skulle vända upp på en oxer ur ett hörn. då tröck jag ut henne lite väl mycket så då laddade hon på ett hinder som stod bredvid, men då gjorde vi bara en volt så kom vi igen och då var det inga problem. min fina :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0