29 mars

idag slapp vi sista lektionen för våran lärare skulle på nåt möte och det kunde inte blivit någon bättre dag för det. jag är helt slut, jag måste skärpa mej. jag sover alldeles för lite.. men sova kan man göra i graven som eric jämt brukar säga! ;)

pratade precis med christer också så han kommer nästa helg, vilket passar perfekt! för den 16, helgen efter, är första tävlingen och man kan inte bli annat än peppad på hans träningar. bra uppladdning helt enkelt!

jag är så spänd över om jag kommit in på mitt förstahandsval till gymnasiet eller inte. men eftersom jag inte ens varit och kollat på dom två andra skolorna jag valt så hoppas jag att komma in, det skulle passa perfekt!
nu ska vi äta lite sen ska jag ut till världens finaste. kanske kan få pappa att filma lite :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0