13 maj

kom hem ifrån träningen nys soch nu har vi ätit och pratat massa. så bra som det gick idag har det nog aldrig gått första dagen utav christer träningen. min fina <3 hon är så bäst alltså. vi har haft två lite chill veckor men nu är vi igång igen :) i onsdags var det fredrik spetz träning hemma. det gick helt okej. kändes att vi var lite ringrostiga så att säga, men det var en bra början iaf. sen igår red jag och filippisen ut :) duktiga flicka! ramlade inte av en endaste gång och hon gjorde nästan inget försök till det heller. det ni! jag början äntligen få lite pli på henne ;) nu är det träning imorrn för christer igen sen på tisdag ska jag förmodligen åka till norsholm och träna för fredrik. det beror på hur hon känns på söndag och måndag. men då skulle jag bara rida markarbetet och hoppa lite smått med lydnad. för att känna på henne inför helgen! men nu ska jag sova för jag är så galet trött. på söndag ska jag hoppa singsing igen :) väldigt bra helg med bara massa roliga saker! hade velat träffa nicolinen också men det är bara att inse att jag inte kmr hinna med det. så hade jag velat åka till västervik för att kolla på allt inför bröllopet men det får väl bli en annna helg också. så ska dom fira jossan och max i mjölby och det missar jag också... och idag har jag träffat min lillebror i en halv timme och han måste vara världens sötaste och underbaraste lilla människa! åååh vad han är bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0