16 maj

idag har det kännts som världens längsta dag, på ett ungefär. först var jag i skolan så fick jag och mandis ett spontaninfall att åka in till stan så från kl halv 3-7 gick vi på stan. men jag hann ju med att gå till mammas jobb och färga håret också.sen ut till pappa och ta hand om lexie och hälsa på fölisen som kom imorse. en liten hingst som är hur kaxig som helst redan. haha. han hade försökt sparka felicia 3 gånger och inte för att han var rädd utanför att protestera. men det är ju bara låta bli honom och spela på hans regler. visst ska man hantera dom tidigt och uppforsta dom, men han kan ju få ett par veckor på sig iaf ;) pappa vill att han ska heta matcho efter min matcho. men jag är tveksam, han har ju endel att leva upp till då för att vara värd namnet.. det känns lite konstigt om han skulle heta det. jag tycker att han ska heta maniac eller mr maniac. men det ska ju förhoppningsvis komma två till så vi får se vilken som får heta vad. han är en riktig liten goding iaf :)
nu sitter jag och inväntar 12-slaget med glass och bryan adams. om jag känner mej själv kmr jag inte kunna sova inatt. jag fyller ju år imorrn! jag är så fruktansvärt barnslig när det gäller min födelsedag. och vi ska ju inte ens fira den imorrn utan på lördag så det kmr kännas jätte konstigt + att jag inte kmr få några paket förrens då :( så jag kmr inte kunna sova förrens lördag helt enkelt. jag har räknat ner i tre veckor och äntligen är det dags! haha vilken fjant jag är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0