18 maj

igår fyllde jag ju år. det enda firandet vi gjorde var typ fika med mamma och dom :) eftersom vi ska fira mej på lördag, det suger för då får jag ju inget förrens då... ;) men jag fick världens bästa present utav mina undebara kompisar som bjöd mej på en heldag med gokart bio och middag och jag fick välja allt. fina nicolin och amanda :) sen var jag och pappa i norsholm och tränade och det var den bästa träningen i hela mitt liv, och med henne. så underbart fin häst jag har! det är lite skillnad på henne sen jag fick henne, då jag inte vågade rida för att jag ramlade av 4 utav 7 gånger och det gick knappt att ta in och ut henne ifrån hagen för hon bara ställde sig upp och sparkade mot oss. nu är hon som en liten hund och hur mysig som helst i stallet. och världens underbaraste att rida, eller hoppa kanske jag ska säga ;) nu kan jag tom rida ut själv på henne OCH sitta kvar. jag trivs sååå bra med henne! men det har ju som sagt inte alltid varit så här bra men det har verkligen varit värt allt slit och alla skador. jag har lite bilder från träningen i lördags iaf :)

Kommentarer
Postat av: tess

hon är riktigt fin :)

hade varit kul och se hur långt du och gurkisen hade kommit nu om du köpt honom :P hihi

2011-05-20 @ 10:46:30
URL: http://tesskliintestam.blogg.se/
Postat av: linnea

Vilken fin häst du har :)

2011-05-23 @ 13:46:27
URL: http://linneabergh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0