26 maj

igår var det hoppträning på finaste :) fredrik kom till sörping igen. det gick bra tycker jag. nu när jag har fått henne i så bra galopp behöve rjag bara träna på att inte bli för mkt i handen. det blev lite så i helgen i första klassen och andra klassen ska vi inte ens prata om. hade kramp i armarna efter när det var ca 4 hinder kvar. men så brukar hon inte vara så det var ju för att det var ute och att hon var trött. vi kvalade ju till 1.30 så vi ska debutera näst nästa helg på skogslotten. jätte skojigt :) sen helgen efter ska vi till vrf tror jag. men nu när jag kollade hade dom inte 1.30 men det kanske är lagom att åka och hoppa två 1.20 efter den helgen :) sen ska jag och christer försöka hitta ett bra datum som jag kan åka upp till honom och träna.
nu sitter jag och pluggar lite, kom på idag att jag har rätt mycket att göra innan vi slutar. vilket är om två veckor, NAJS tilda! men nu är det dags att åka till fina lexie :) det är det bästa som finns, att bara få vara i stallet och sitta och lyssna på hästarna. nördigt jag vet, men det finns inget annat som verkligen får mej att slappna av från allt annat runt omkring.
här är filmen från när jag hoppade singsing i söndags :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0