27 maj

åååh jag är så sjukt förkyld, bläää! men jag har ändå varit på åby sen 1 typ och kom hem vid halv 6. så galet bra dag tack vare ida johanna kalle och christine! längesen jag bara kunde släppa allt annat och ha kul :) men nu myser jag bara med en filt och ska se på avalon high som har premiär på disney channel ;) imorrn ska jag till åby igen tror jag, beror på hur jag mår. ska beställa en sak och sen köpa ett par stövlar :) kollade lite efter tränset också men hittade inte det jag ville ha. det var väldigt dåligt utbud tycker jag. får kolla lite nogranna imorrn.
nu väntar jag på att mamma och kalle ska komma hem så jag får mat! är hur hungrig som helst och så ska vi äta tacos :) kunde inte bli bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0