5 maj

Igår var jag uppe i sörping och kollade på dressyr clinic! Det var Sofie collman som höll i den och så var Felicia med och red i en grupp. Okej jag var bara där och kollade för att jag skulle lämna hennes schabrak. Men det var ganska kul att kolla faktiskt! En stund iaf ;) nu sitter jag hos johan Med emil Kalle rille crille och Mandis. Vi fick håltimme efter nationella. Matte. Men det gick ganska bra trots allt :) sen ska jag vara hundvakt åt affe så vi ska bara mysa hela kvällen! :) Lexie ska longeras för jag kmr inte iväg till ridhuset på nåt sätt. Pappsingen är i Västervik mammas bil är på lagning farmor och farfars bil måste dom ha mormor och morfar är på Ibiza haha. Och så finns det ingen annan bil med dragkrok. Så det blir lite svårt.. Uppdaterar mer sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0