22 september 2011

Ja, nu har jag tänkt att börja blogga igen. Åtminstone så mycket jag hinner! Men har fått lite mer motivation igen :) mycket har hänt sen jag bloggade sist. Jag har börjat gymnasiet, jag läser ekonomi juridik på kunskapsgymnasiet. Jag har även flyttat till dagsberg med mamma och hennes kille Kalle. Det ligger 7 km utanför Norrköping. Ett par veckor efter det flyttade jag även lexie till ett stall som ligger 150 m från huset. Nu för två veckor sen fick vi hem mammas häst som varit uthyrd ett år. Så nu har vi alltså två hästar där. Dom andra hästarna är kvar hos pappa :) lexie har hunnit med att vara skadad men nu i måndags har jag börjat sätta igång henne. Det var inget allvarligt men hon var lite över ansträngd i bakknäna men nu har hon fått lite underhåll där och är nu helt bra :) ska försöka hinna med någon/några fler tävlingar iår. Mer uppdate sen!

Kommentarer
Postat av: Kajsa Ekedahl

Hej Tilda!

Det är jag som fött upp Lexie. Jag blev riktigt glad när en kompis till mig berättade att hon sett Lexie tävla i Linköping! Jag hoppas verkligen att ni trivs med varandra. Lexie har en lillebror (halvbror e Highcruiser) som är fyra i år, Hugo (Halifax). Honom tänker jag ha kvar och tävla i dressyr så småningom. Lexies mamma hade jag i 17 år, hon var en helt underbar häst. Hon lever tyvärr inte längre, blev 23 år. Hör gärna av dig med rapporter om du vill.

2012-03-30 @ 13:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0